Underbar morgon!

Igår var jag som sagt på grillning hos David. Var mycket trevligt! Många hade varit där ganska länge så det blev inte en jättesen kväll, vilket var skönt för mig, eftersom att jag hade morgonfodringen i morse! Det var faktiskt inga problem alls att  stiga upp klockan sex på morgon idag, då det var strålande sol ute! Helt underbart.

Det märks att Hera är mycket rastlös nu när hon inte blir riden plus att hon får gå i en liten sjukhage.. När jag kom i morse så hade hon dragit ner alla täcken på golvet och grimma och lite andra småsaker som hon hade fått tag i. Hon blev mycket glad att se mig när jag kom! Lät henne beta lite innan jag släppte ut henne och de andra hästarna. Sedan mockade jag och fixade allt det vanliga.

När jag kom hem så bytte jag om från stallkläder till joggingkläderna och stack ut och sprang en runda i skogen. Var mycket skönt att få komma ut i det fina vädret! Nu ska jag ta en lång dusch och sedan ska vi troligen åka ut med båten, hela familjen :-)

Ha en bra midsommardag!

Elin



Kanske blir årets första dopp idag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0