Värmebölja

Idag är det, precis som igår otroligt varmt ute! Dock så är det helt vindstilla idag... Jag och mamma var i stallet nu på morgonen och mamma följde med när jag skrittade Hera i 20 minuter runt anläggningen. Skönt för Hera att få komma ut och se lite annat. Hon skötte sig, som vanligt, exemplariskt. Efter ritten så duschade jag och schamponerade henne ordentligt så att hon ska känna sig ren och fräsh i värmeböljan. Inte lika många flugor som drar sig till henne heller när hon luktar schampoo. Efter det så lät jag henne beta en stund.

Idag är det ungefär en vecka tills vi flyttar till Hillton! Läängtar!  Ska bli skönt med ett fint stall med spolspilta och en egen hage som man själv har hand om.

Ha det toppen!

Elin

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG

SVAR: Gud vad skönt att höra! Har nästan bara fått höra om hästar som inte blivit bra igen, så har varit lite orolig... xP Tss, är det inte bra typiskt med hästar?! Alltid kan dem skada sig på något... xP Hoppas din pålle snart blir bra igen då! :)

2009-06-28 @ 15:42:47
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG

SVAR: Haha! xD Det låter ju skönt! :)

2009-06-29 @ 18:55:32
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0