Fullt ös medvetslös

I morse  när jag vaknade så upptäckte jag att jag hade försovit mig. Fick då väligt bråttom att göra mig i ordning och äta frukost. Cyklade snabbt till skolan och kom i stället tio minuter innan vi började! Sedan hade jag naturkunskap och Int. ekonomi. Efter det så slutade jag och cyklade snabbt hem igen. När jag kom hem åt jag mellanmål (digesivekex) och sedan tog jag bilen till stallet och mötte då en mycket lerig men nöjd Hera. Lät Hera beta medans jag mockade och sedan fick jag borsta henne ordentligt för att få henne ren.

Tog sedan in hästarna, då jag hade eftermiddagsintaget och efter det så sadlade och tränsade jag Hera och red upp till ridhuset för att träna. Efter träningen kylde jag hennes ben och linimentade och putsade all utrustning. Sedan åkte jag hem och åt middag. När jag gjort det så stack jag ut och sprang med pappa och har nu kommit tillbaka, tagit en varm dusch och ska nu plugga lite matte.

Engelskan i morgon är inställd så får lite sovmorgon i morgon också, sköönt.

Vi hörs! :-)

Elin
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0