Lättnad

Marie, vår veterinär kom och vaccinerade Hera mot botulism och tittade på hennes ben. Hon tyckte inte att det var någon stor hälta och visar inte så mycket ens på böjt spår, vilket var jätteskönt. Både jag och mamma tyckte att hon var mycket bättre idag än igår så Marie trodde inte att det var något allvarligt så hon ska titta på henne på onsdag/torsdag igen så ska vi se om jag kan rida henne. Jag får skritta henne uppsuttet, då hon inte haltar ngt i skritt, så det var en lättnad! Hon trode att jag kunde tävla på söndag, om hon kändes bra också, underbara nyheter! Hoppas hon fortsätter att bli bättre nu... :-)



Snart får du ridas som vanligt igen min fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0