Lycka :-)

Åkte till stallet idag och skulle titta på hur Hera såg ut i benet. Hon var lite tjock tyckte jag men mamma kunde inte se att hon rörde sig stelt eller konstigt idag och Sanna, som tittade på Hera igår, tyckte att hon såg jättefin ut! Jag tog ändå det säkra före det osäkra och gick en promenad med henne idag, men vi klättrade lite så hon skulle bli lite varm i musklerna. När jag kom tillbaka spolade jag benen på henne och upptäckte då att gallorna var helt borta! Kändes jäteskönt, vet ju att de kan bli tjocka även av att stå, så det måste ha varit anledningen till att hon var lite tjock idag.

Jag var verkligen jätteorolig att det skulle vara något, men det kan ju ha varit en liten vrickning eller liknande som orsakade stelheten.. Hon hade ett litet sår på benet också så hon har ju slagit i det.

Så imorgon kan jag alltså rida henne! Underbart :-)



Skräm mig aldrig så igen, älskade Hera

Kommentarer
Postat av: Hästpassion

Otroligt fin bild!

2009-05-01 @ 18:22:46
URL: http://hastpassion.blogg.se/
Postat av: Hästpassion

sv: Okej. Tack så mycket, då ska jag kolla upp det!

2009-05-01 @ 19:30:40
URL: http://hastpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0