Sliten..

Var på 25-årsfest hos min kompis bror igår. Var inte superpigg eftresom att jag inte sovit mycket natten innan. Men vi hade verkligen roligt! Åkte hem ganska tidigt dock, då jag hade morgonfordringen i stallet. Jag fick ta den själv också, för mamma ska vara båtvakt i natt och behövde sova. Men gick faktiskt ganska bra att stiga upp i morse i alla fall! Däremot så somnade jag i soffan när jag kom hem...

Igår var det ett bakslag kan man säga. Hera var lite tjock i ett framben och haltade i traven, så det blev ingen ridning.  :-(  Måste ha varit något hon gjort i hagen, då hon bara skrittades i torsdags och vilade i fredags. Mycket tråkigt. Vad jag kunde se idag så såg benet mycket bättre ut och hon såg inte (vad jag kunde se när jag sprang bredvid) att hon haltade.

Försöker få tag i veterinär nu, så får vi se vad det är.... Blir ingen hoppträning för Haaga på tisdag i alla fall :-(

Ha det bra!

Elin



Åh jag som längtat efter att tävla så... Hoppas du blir bra snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0