Träning ikväll

Började dagen med att köra Emma, David och Pelle till skolan och sedan hade vi Natur. Hade dubbellektion som var ganska seg... Sedan åkte vi bil (lata som vi är) till matan. På vägen tillbaka så var det ganska många som ville med... Rättare sagt 7 pers! Jag sa aldrig att alla kunde åka med, men tydligen så gjorde Ebba det! Haha, så Kiffer och Pelle satte sig i bakluckan och hur de andra fick plats vet jag inte riktigt. Är ju typ bara en kilometer tillbaka till skolan så vi körde. När vi var framme så "glömde" vi dock Pelle och Kiffer i bakluckan, låste bilen och började gå. Hahaha, det var typ det roligaste den här dagen. De satt där, ihoptryckta och kunde inte komma ut. Såg fruktansvärt kul ut! Men lät dem givetvis komma ut efter en liten stund ;-)

Är astaggad för träning ikväll för Louise! Hoppas att allt runt om går bra bara, varken mamma eller pappa är ju med denna gång. Men jag och Linnea har åkt på träning bara vi två förut, vilket har gått jättebra, så det blir nog inga problem.

Imorgon är det Operation Dagsverket och jag planerar att åka till stallet "tidigt" (tidigt för mig vill säga) och sedan pallra mig ner på stan och leta studentklänning, alternativt inspiration då mamma kanske ska sy mig en :-).

Skriver nog först i morgon hur det gått på träningen då jag kommer hem ganska sent.

Ha det underbart!

Elin


På träning för Arnold i januari i år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0