Bor i stallet...

... Det gör jag det! Haha, andra dagen i rad som jag är i stallet tre gånger. Åkte ju till stallet direkt efter föreläsningen (som var sjukt intressant btw) för att ta in hästarna i vårt intag. Sedan hade jag mockningen kvar, då vi inte hann det i morse, eftersom att mamma var tvungen att åka till jobbet. Efter att ha mockat så pysslade jag med Hera igen. Försökte hitta Spina scapulea (sitter på bogbladet) på henne men Hera trodde att jag kliade henne eller något och försökte febrilt klia tillbaka allt vad hon kunde! Haha, hon är så sjukt söt min Hera. :-*

Borstade henne och lindade benen med backontrack-paddar och gav henne sedan hennes intagsmat.

Nu är jag ruskigt trött! Fast jag stigit upp så tidigt de senaste dagarna så har jag inte kunnat somna på kvällarna. Har väl (av någon underlig anledning) legat och tänk på hästar och skelettets latinska namn. Så jag tänkte ta och vila lite nu, så att jag kan plugga vidare sen.

:)

 


Kommentarer
Postat av: Maja

Hej

Fin blogg

läs gärna min oxå!

2009-11-18 @ 17:57:15
URL: http://majabrindsjo.webblogg.se/
Postat av: cassandra

vad skönt, så var jag förut, ursch vad jag saknar den tiden...

2009-11-18 @ 18:18:51
URL: http://casshh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0