En glad Elin...

.. åkte idag till stallet för att ta hand om sin ohalta häst ;) . Jag har verkligen fått tillbaka min motivation, så jagspenderade ganska många timmar i stallet idag! Men innan jag begav mig dit så åkte jag till Granngården och köpte mat till Hera, sedan åkte jag till Sporren och köpte inspänningstyglar och en liten godisleksak som Hera kan leka med i boxen, samt dregglade lite över höstens/vinterns nyheter som kommit in i affären sedan jag var där senast... ;)

I stallet så har jag tvättat ett av Heras utetäcken och givetvis mockat och fixat med det vanliga. Pysslade ordentligt med Hera som även hon verklade lite gladare idag! Hennes nya leksak blev mcket uppskattad, så vi får se hur mycket som är kvar av den imorgon...

Ska snart sätta mig och planera hur vår vecka kommer att se ut. Blir ju till att planera en hel del framöver då Hera måste äta lugnande innan jag rider/ leder henne och mamma vill inte att jag gör sånt ensam heller, så vi måste titta på våra scheman så att vi kan komma överens om tider som passar... Planerar att bli morgonpigg också, då det skulle göra det hela så mycket enklare ;).

Ha en toppenkväll!


Lite mobilbilder på Hera i hagen...




Det täcket åkte i tvätten idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0