Lördag..

..och jag sitter och pluggar för fullt. Skulle ha följt med Annika och Linnea till deras stall idag, men var tvungen att hoppa det, då jag insåg hur sjutk lång tid det tar att lära en hästs alla skelettben och benutskott på latin. Måste verkligen kunna det, för nästa vecka så sätter vi igång ordentligt och då med hästens muskler och dissektioner.

Var i stallet vid lunch och mockade och pysslade. Hera hade vilodag idag. Hon stog ute och mös i solen tills jag tog in henne. Märktes att hon hade extra överskottsenergi bara av att inte skrittas en dag. Men ska skritta imorgon igen, så hon blir av med lite ;). Duschade hela henne idag också, så att hon blev riktigt lördagsfin! Jämnade till manen lite också, när jag ändå var igång.

Nu måste jag fortsätta plugga! Ha en finfin lördagskväll!

skelett

Haha, den här bilden tar med ungefär hälften av alla delar vi ska kunna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0