Onsdag

I morse så var vi lite senare än vanligt, jag och mamma. Så skrittade inte Hera mer än 20-25 minuter. Men hon var väldigt pigg och glad, trots det lugnande. Snäll, som alltid. Mamma hann mocka och göra allt i stallet så att jag slapp åka tillbaka efter skolan.

På SLU hade vi föreläsning på förmiddagen och dissektion på resten av frambenet på eftermiddagen. Idag känndes inte lukten lika jobbig i alla fall.. Har kanske vant mig? Duschade direkt när jag kom hem i alla fall.

Nu snurrar alla de olika namnen på musklerna och tåsträckare och senor i huvudet på mig. Så himla mycket att ta in samtidigt! Känns som att jag har träningsvärk i hjärnan, haha! Men fullt upp har jag och det med "saker" som jag tycker är roligt! Min tid räcker inte riktigt till för allt jag vill få gjort! Ska ta hand om en annan häst i stallet under helgen, hinna plugga, jobba, handla julklappar och träffa mina vänner som tror att jag har gått i ide... Kan vi inte ta och lägga till några extra timmar på dygnet? ;)


Det var ett tag sen jag hoppade... Hera med för den delen. Men VAD vi längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0