Onsdag

Var i stallet på förmiddagen och mockade åt både Hera och Coolio idag. Vid lunch så tog jag in Hera och lät henne äta sin lunch inne, då de höll på att gräva med stora maskiner, ute i en av hagarna. Så jag tyckte att det var bäst att låta Hera stå inne, där hon höll sig lugn, då jag inte heller skulle kunna vara där vid intaget och ta in henne själv..

Sedan åkte jag hem och bytte om och åkte till käkkirurgen på Ackis, där de gav mig nya bågar till tandställningen. Så nu gör det jätteont i huvudet och i munnen då den nya bågen "drar" i tänderna..

Just nu sitter jag och tittar på en film som heter Prime. Den är sådär, men mer som ett tidsfördriv då jag inte kan sova så här tidigt (har vänt på dygnet ganska duktigt..).

Imorgon så är det min födelsedag! Så kommer börja dagen med tårta och lite presenter med familjen, inte helt fel. Sedan blir det givetvis stallet igen, men har det lite senare intaget, så behöver inte åka så tidigt. På fredag så kommer några av mina närmaste vänner och firar mig lite, för att sedan följa med ut på norrlands. Ska bli skönt med en lugnare fest faktiskt.

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Tajna!

GRATTIS på födelsedagen Elin!!!

2009-11-05 @ 10:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0