Söndag

Igår var jag, mamma och pappa i stallet och satte upp en skiva mellan Acontos och Heras boxar, så att Hera ska få äta ifred och så att de inte retar upp varandra så. Det fungerade bra utan skiva i början, men nu när Hera har vilat så länge så är hon så rastlös och irriterad vilket Aconto bara tycker är roligt... Så det har blivit en ond cirkel det där.

Pysslade om henne ordentligt också, förstås. Idag var mamma med i stallet och hjälpte mig med mockningen. Jag är väldigt trött idag då jag var ute på nation igår igen, med mina underbara vänner. Var 04Gasque på Norrlands igen, som vi bara var tvugna att gå på ;). Roligt hade vi, vill jag lova!

Nu är återbesöket bokat i alla fall. Vi fick fredag den 13! Säkert bara för att ingen annan vill ha det datumet.. ;P Men skönt att ha ett "slutmål" nu. Även om det inte skulle bli ett bra besked, så känns det faktiskt bättre att få veta, än att leva i den här ovissheten som vi gjort i de senaste fem månaderna. Jag hoppas givetvis att det ska gå bra, men har inga höga förväntningar om jag ska vara ärlig..

Ikväll så blir det till att ta igen mig. Ska ligga i min säng och titta på en film tror jag. Men först ska jag givetvis titta på hästhoppningen som är på Svt24 halv åtta. Världscupen från Lyon!

 

Ha en bra kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0