Äntligen fredag

Jag och mamma var som sagt i stallet vid åtta-tiden i morse och skrittade Hera. Jag tror att det lugnande fungerade finfint för nu var hon lugn och snäll hela tiden :) :). Så det var otroligt skönt! Vi vet dock inte hur länge den verkar, så vi åker nog och tar in henne själva idag. Då ska vi också sätta in fönstret i hennes box. De tar ut dem under sommaren och sätter in dem till hösten igen, så nu är det dags!

Just nu så tar jag en liten paus från allt pluggande. Tar så himla lång tid att plugga företagsekonomi just för att det är så mycket uträkningar och andra uppgifter plus många nya termer att lära sig. Men nu ska jag fortsätta med det, så att jag kanske kan ta en lugn plugg-fri kväll ikväll!

Hoppas ni får en fin fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0