Kall tisdag

Både idag och igår så steg jag upp vid sju och åkte till stallet för att rida Hera medan hon fortfarande är påverkad av det lugnande medlet. Det fungerar faktiskt väldigt bra när hon får lugnande tycker jag, så himla skönt att slippa rodeo ;). Idag så blev det moppen till stallet då mina föräldrar hade båda bilarna. Gissa om det var kallt?! Jag trode att jag skulle dö. Men det värsta var ändå att det var en tjock dimma ute, så man såg typ ingenting. Så tog lite längre tid än vanligt att komma till stallet idag.

Nu sitter jag här hemma med mjukiskläder på + halsduk(!). Jag är så otroligt nerkyld efter hemresan så jag sitter och huttrar. Så tänkte ta mig en kopp med varmt the och sätta mig och plugga in det sitsa inför tentan i morgon. Nästan så att jag börjar få lite tentaångest nu. Men bara nästan. Vart tog motivationen vägen egentligen?

Hoppas ni får en mysig dag, med mindre plugg än jag ;)



Två söta bilder på Hera i hagen, tagna av Maha den 10/10.


Kommentarer
Postat av: Tajna

Lycka till på tentan Elin!!!

2009-10-21 @ 09:18:40
Postat av: Sigrid

Jaa, helfina bilder! :-)

2009-10-21 @ 10:07:04
URL: http://anderssons.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0