Måndag

Steg upp ganska tidigt idag. Tidigt för att vara jag (vid halv åtta). Åt hembakat bröd till frukost och sedan tog jag bilen till stallet. Mockade och gjorde i ordning hö och hälsade på min fina i hagen innan jag åkte hem. Duschade, gjorde mig iordning och käkade lunch innan jag begav mig till min företagsekonomi-föreläsning... Usch vad jag hade lite lust att gå på den idag.

Men nu har jag kommit hem igen och sitter här vid datorn och tittar på lite allt möjligt :P. Känner mig lite rastlös och funderar på att sticka ut och springa eller något sånt. Ikväll så ska jag tillbaka till stallet då vi ska ha ett möte inför Hilltons jubileum, så vi vet vilka som ska göra vad under den dagen. Då passar jag på att pyssla med Hera.

För övrigt så ser resten av dagen lugn ut för min del. :)

Hoppas ni har en bra måndag!


Det här känns väldigt långt ifrån nu..



Kommentarer
Postat av: Josefine

Fint hopp!

2009-10-05 @ 21:42:00
URL: http://jsohlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0