Mitt i veckan

Hade tenta i morse, så Hera fick vila från sin skrittrunda. Vill inte ge henne lugnande flera gånger om dagen.. Så när jag kommit hem från tentaskrivningen, så käkade jag lunch - en jättegod hemmagjord sallad med Keso. Sedan tog jag på mig varma kläder och åkte till stallet (i biiiil, såå skönt!).

Sedan har jag bara suttit hemma och latat mig, är så himla trött efter allt pluggande och tentaskrivande. Men i morgon sätter jag igång igen. Ska först skritta Hera på morgonen, sedan ska jag in till stan med några ärenden för att sedan åka hem och plugga för högskoleprovet. KUL. Inte.. Men men, dags att sova. Blir till att gå upp tidigt i morgon.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0