Ny vecka

...Och en lugn sådan. Känns otroligt skönt att kunna skriva att jag inte ska spendera dagen åt att plugga! Istället så började jag dagen med en mycket lång sovmorgon. Planen var faktiskt att stiga upp i tid, men glömde den lilla detaljen att ställa klockan... Men nu är jag väldigt utvilad i alla fall! Tänker snart bege mig till stallet, så att jag är klar med mockning och pyssel run om, lagom tills lilla Hera ska tas in.

Tänkte träna lite idag också, lite styrka och löpning tror jag minsann att det blir. Måste ju ta vara på all ledig tid jag har ;) Sedan blir det till att ta det ytterligare lugnt, genom att läsa en bok och kanske ska jag också ta ett bad(?) (jag badar väldigt sällan..). Så ser mina planer för dagen ut!

Hoppas ni får ett en bra start på veckan!


Chill-dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0