R.I.P.

Idag hände något hemskt. Klockan 9.01 idag så somnade min Sony Ericsson w550i in, för att aldrig vakna mer. Efter att alltid varit vid min sida i drygt fyra år, känner jag en stor sorg då jag måste ta farväl av Sony. 

Haha, skämt å sido, men död är den allt, min gamla mobil. Men den har verkligen varit med länge, så det kom kanske inte allt för oväntat. Blir till att låna en gammal mobil här hemifrån så länge.. Idag var jag i stallet på morgonen och mockade och gjorde i ordning mat samt myste lite med Hera. När jag kom hem så bakade jag scones till mamma och Linda. Senare idag så ska jag och Linda ta bussen in till stan och shoppa lite, med betoning på lite. Som student är jag inte ekonomiskt oberoende precis, även om mamma och pappa står för mycket. Linda vill få ett hum om vad jag önskar mig i födelsedagspresent också, då jag fyller år på torsdag :).

Ikväll blir det en lugn kväll med familjen. Ska bli jätteskönt, då det kommer bli en mycket lång kväll med vännerna i morgon.

Hoppas ni får en toppenfredag!



Underbart att börja dagen med scones och en varm kopp the.

Kommentarer
Postat av: linda

RIP mobilen :((((((((((

2009-10-30 @ 19:26:53
URL: http://jevivre.devote.se
Postat av: jacqueline dinewald

TÄVLING PÅ BLOGGEN, VINN GBG HORSESHOW BILJETTER OCH MÅNGA ANDRA FINA PRISER!

2009-10-30 @ 21:53:37
URL: http://charente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0