Söndag

Blev en lång dag igår, så jag sov ut länge länge idag, var otroligt skönt! Josefin tyckte att jag såg så trött ut igår (vilket jag var) så hon erbjöd sig att ta hand om Hera åt mig idag! Hur snällt är inte det? Men jag måste erkänna att veta att jag inte ska till stallet idag känns väldigt konstigt! Jag har liksom bara en måste sak att göra idag och det är att åka och jobba i någon timme (alltså städa).

Så jag mamma och min syster tänkte åka till IKEA idag och sen blir det en slappardag för mig! Har ju ingenting mer att plugga inför nu heller, vilket också känns overkligt just nu, men otroligt skönt! Man får så mycket tid för att göra annat helt plötsligt :). Tänkte börja läsa en ny bok idag, till exempel.

Ha en mysig söndag!


Ungefär så här känner jag mig idag..


Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha vilken charmig bild ;)

2009-10-25 @ 20:25:47
URL: http://jsohlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0