Söndag kväll..

...Och jag känner mig jättetrött. Gårdagen blev jättelyckad, maskeradhoppningen flöt på som den skulle och alla ekipage var otroligt underhållande! Alla de andra uppvisningarna var också roliga att titta på och middagen på Eklundshof mycket trevlig. Efter middagen så åkte jag in till stan där jag träffade några vänner över en öl vilket passade mig perfekt då jag var ganska trött efter den långa dagen i stallet..

Idag så var det riktigt höstväder och jag och mamma spenderade största delen av dagen i stallet, där jag tog hand om både Hera och Aconto. Vi förstorade även Heras hage ytterligare.

Imorgon ska jag nog dit tidigt innan föreläsningen, så passar nog bra att skritta i ridhuset då.

Hoppas ni har haft en toppenhelg!


Det blev en mysig helg för lilla Hera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0