Söndag

Otroligt lyckad blev gårkvällen på Norrlands tillsammans med Akis! Vi trode inte att vi skulle vara kvar ända tills de stängde, men vi hade så himla roligt så tiden gick jättesnabbt, så vi var där till tio i fyra ;) Sedan var det två trötta men nöjda brudar som vinglade hem på cykeln.

Sov inte jättemycket i natt och det känner jag verkligen av nu. Känner mig jättetrött. När jag kom hem så bytte jag om för att åka till stallet och fick den mycket glada överaskningen att Josefin hade mockat åt mig! :) Så himla snällt! Och en otroligt bra timing måste jag säga. Så jag behövde bara göra i ordning maten och sedan pyssla om Hera, samt mocka hagen såklart.

Nu så tänke jag sätta mig och plugga, hur bra det nu kommer gå.. Och så ska jag ju givetvis se lite av hästhoppningen som är på teve klockan fem.

Hoppas ni mår bra!




Kommentarer
Postat av: isabella

skönt att slippa mocka när man förberett sej på de :P

2009-10-18 @ 21:04:26
URL: http://isabellaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0