Torsdag

Började dagen med mycket plugg.. Usch vad tråkigt det är, speciellt när jag inte kan sluta tänka på hur det kommer att gå för Hera och hennes ben. :S

Lät henne vila idag, då det var mycket folk i ridhuset och hon brallade som sjutton i hagen. I morse så ringde mamma och pratade med vår veterinär på kliniken och hon skrev genast ut ett recept på lugnande till Hera, då det är rent av farligt att hantera henne varje dag och det är ju inte heller bra för hennes skada att bralla så mycket som hon gör. Så i morgon bitti får hon en dosering i morgonmaten (hoppas hon äter upp det) och så ska jag skritta henne innan hon släpps ut i hagen. Mamma kommer att följa med mig och se så att allt går bra.

Hoppas att det hjälper nu då!  

Hur var er dag?


Kan inte sluta oroa mig för Hera


Kommentarer
Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vänner m.m.

Ja det är ju klart.. :/



Det är tyvärr inte min egna, är medryttare på henne & har henne 3 dagar i veckan, ibland mer. Är ett halvblodssto på 4år :)

2009-10-15 @ 20:33:31
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: Linnea

Hoppas hon blir lite lugnare nu :-)

2009-10-15 @ 22:08:10
URL: http://linneajarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0