Torsdag

Var i stallet i morse och skrittade Hera. Var inte en speciellt lugn ridtur, då hon hoppade väldigt mycket jämfota... :S Berodde väl lite på att de harvade ridhuset (som ligger bredvid) samtidigt som jag red. Och några andra hästar hade race i sina hagar.

Men när jag var klar i stallet så åkte jag hem och la mig på soffan och kikade lite på teve, till jag somnade! Haha, klarar inte av att gå upp tidigt en enda morgon. Bra där. Men efter att ha piggnat till lite, samt käkat lite lunch så lyckades min syster Linda övertala mig att ha en liten photoshoot i hennes rum, där hon bestämmer vad jag ska ha på mig osv.

Så här kommer några av bilderna som blev bra!






Samtliga bilder är tagna av Linda Fornbrandt.


Ha det bra!!


Kommentarer
Postat av: Linnea

snygga bilder elin! :-)

2009-10-29 @ 20:17:28
URL: http://linneajarnstrom.blogg.se/
Postat av: tajna

Jättesnygga bilder!

2009-10-29 @ 21:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0