Torsdag

Ge mig en frisk häst! Jag har otroligt mycket abstinens efter att rida/träna/tävla och bara allmänt att ha en frisk häst som inte har lika mycket abstinens som jag.. Linnea följde med mig till stallet idag och hjälpte mig med mockning och att ta in hästar (TACK<3) och följde med ut på en kort promenad me Hera.. Jag behöver verkligen sällskap när jag skrittar ut nu, för Hera kan gå hur lugnt som helst, så plötsligt får hon för sig att hoppa jämfota och resa sig så att jag nästan ramlar av. Usch, är verkligen inte roligt, speciellt inte när man vet att man ska fortsätta så här i 2-3 månader till och att det bara kommer bli kallare och kallare.. :(

 

Nej, ni som har friska hästar njuuut. Njut lite åt mig också! Jag är så avundsjuk på er just nu.

 

Linnea passade på att ta lite bilder på mig och Hera idag, när det ändå var så fint väder ute. Vi får se om det blev några fina, Linnea är ju himla duktig på att ta bilder, men Hera hade mer lust att kolla i kors och försiktigt backa tillbaka mot stallet när vi skulle ta XD Hehe..

 

Jag lägger upp några bilder när jag fått dem av Linnea :)

Hoppas ni har en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Tajna

Du är en kämpe Elin, håll ut!

2009-10-08 @ 20:25:46
Postat av: Sophie

Vad snygg hon är! Och vilka fina bilder i din blogg.

2009-10-08 @ 20:39:05
URL: http://snopans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0