Underbara fredag!

Idag sov jag ut länge vilket var ljuvligt. Åt en god frukost innan jag begav mig till stallet. Underbart väder ute men ganska kallt. Skrittade Hera det första jag gjorde. Hon var mycket pigg i början och ville bara småtakta när jag skrittade runt hagarna. Så såg jag att de höll på att tömma dynghögen på ridskolan så jag tog beslutet att skritta i ridhuset istället som visade sig vara tomt. Där inne så var hon hur lugn som helts och det kändes så skönt att kunna känna igen den gamla vanliga Hera igen. Resten av dagen så höll hon sig lika lugn, vilket var obeskrivligt skönt!

Sen kom pappa och hjälpte mig att förstora Heras hage. Vi har gjort som en liten labyrint till henne så att hon inte ska få upp farten så mycket, men ändå kunna vandra runt lite. Vi lyckades riktigt bra tycker jag :)

Nu har jag ätit en god middag med familjen och min morbror P-O som är på besök över helgen! :) Har duschat och ska snart gå och göra mig i ordning för utgång med vännerna. Blir Värmlands nation ikväll, får se hur det är där. Blir nog trevligt!

Hoppas ni får en bra kväll!


Taggad för fest


Kommentarer
Postat av: Sigrid

Hoppas utekvällen blev kul!

2009-10-03 @ 13:11:17
URL: http://anderssons.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0