Borde inte jag vara trött?

Ja, det borde jag. Somnade sent igår och sedan steg jag upp halv sju i morse. Hade företagsekonomi på förmiddagen och sedan åkte jag till stallet. Fixade med det vanliga i stallet och skrittade Hera runt anläggningen vilket gick bra. Svullnaden i benet hade gått ner betydligt idag och blev ännu bättre när jag skrittat henne. Tvättade även ett schabrak och hennes ljusblå fleecetäcke.

När jag kom hem så kände jag mig väldigt pigg. Jag tänkte att jag borde vara trött med tanke på hur lite jag sovit. Så jag åt middag som vanligt och la mig sedan i min säng med datorn bredvid mig och lyssnade på musik och pratade med några vänner. Så rätt som det var så hade jag somnat! Haha, jag var viss trött i alla fall... ;)

Hörs!

Elin


Kommentarer
Postat av: Tajna

Hade du magen bredvid dej?? ;)

2009-09-02 @ 17:18:16
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Så fin bild! :)

2009-09-03 @ 17:20:14
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0