Lördag

Var i stallet i morse och skrittade Hera det första jag gjorde. Hon var ganska lugn idag. Red vid den tiden för att det är så mycket lugnare ute då. På lördagar under dagen så brukar det vara så mycket folk, bilar och småbarn runt anläggningen vilket gör Hera orolig nu när hon letar efter en anledning till att hoppa till..

Fixade det andra efter det och sitter nu hemma och vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Det är jättefint väder ute så inte kommer jag sitta inne i dag i alla fall. I eftermiddag så har jag intag i stallet och så har jag Lenas intag också. Men mamma följer med och hjälper mig så att det ska gå snabbt :)

Ikväll så ska jag träffa Anna-Karin. Antingen så ska vi ha myskväll eller så blir det utgång, beroende på vilket humör vi är på ivkäll. (:

Ha en bra lördag!

Elin


Kommentarer
Postat av: Josefine

Vilken fin bild!

2009-09-26 @ 23:50:05
URL: http://jsohlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0