Dagen

Efter att ha tränat så fixade jag lite av det vanliga i stallet och åkte sedan hem och åt lunch. Under eftermiddagen så åkte jag tillbaka till stallet och tog in hästarna i vårt intagslag, samt pysslade lite till med Hera (som rullat sig flitigt i hagen). Mockade även åt hästen Saga, som står i vårt stall, då ägarna fortfarande är bortresta. Hade även deras intag så blev till att ta in lite fler hästar.

När jag gjort det så var klockan lite drygt fyra, så jag passade på att mocka Heras hage och var klar med det lagom till att hästarna skulle ha sin 17-mat. Så blev lite pyssel i stallet, men det är alltid mysigt :)

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Hoppbloggen

Bra dag med massor av stallpyssel! Det måste finnas såna dagar också!

2010-04-08 @ 12:26:17
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/
Postat av: Annie & Sabina

Vilken fin blogg! :D

Kolla gärna i vår blogg, den 25april åker vi till Allentown New jersey, USA för att ha praktik hos travtränare Björn Norén. I bloggen kommer du att följa hur USA ser ut i våra ögon ;) följ gärna oss via bloglovin :D



/ Annie & Sabina

2010-04-08 @ 18:35:36
URL: http://detarnajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0