Lördag

Idag hade jag helgfodring, vilket betyder att man har morgonfodring+utsläpp, lunch- och kvällsfodring. Så jag var i stallet strax efter sex och fodrade hästarna och släppte ut dem. Efter det så mockade jag och gjorde i ordning Hera.

Efter en lite tuffare vecka så fick hon en lugn dag med en 40 minuters skrittrunda i Hågadalen. Det tyckte hon verkligen om! Gick jättebra, väldigt pigg på hemvägen bara. ;)

Efter att ha pysslat om henne lite efter ridningen och släppt ut henne i hagen så städade jag i stallet, vilket också ingår i helgfodringen. Innan jag åkte så lunchfodrade jag hästarna.

Nu ska jag precis äta lunch och ta det lugn ett tag, måste ladda lite inför kvällen som består av utgång med mina underbaraste vänner. :)

Hoppas att ni får en grym kväll!


Kommentarer
Postat av: caroline

SV:

nej det finns tyvärr ingen matchande luva till. Scapa gör bara luvor till vissa av deras färger

2010-04-13 @ 14:13:04
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0