Måndag

Blev till att stiga upp tidigt i morse, då min kära lilla syster fyller 17 år idag! Så vi åt tårta och grattade henne ordentligt, sen så somnade jag i soffan med en av våra katter ;)

Lång tid av dagen spenderades idag på Akkis, men inte för att jobba. Jag blev förberedd på operation jag ska göra om två veckor (inget allvarligt) och de behövde då ta en massa blodprov, ställa hundra frågor (som kunde sammanfattas med "är du allergisk mot något över huvud taget?").

När jag kom hem så käkade jag "lunch" (vid tre) och åkte sedan till stallet och red Hera. Hon var väldigt pigg idag, och allmänt tossig. Vilade som sagt i helgen. Eftersom det var strålande väder ute passade vi på att rida på utebanan, där nästan all snö har smält bort. Hon kändes väldigt spänd och hade väldigt mycket energi som hon vill använda uppåt och inte framåt som jag önskar... Kändes dock bättre och bättre så vi avlsutade då.

Efteråt pysslade jag med det vanliga i stallet innan jag åkte hem för att fortsätta fira lilla syster :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0