Påskafton

Idag så tog jag hand om en annan häst i stallet, för att ägarna är bortresta. Mamma hjälpe mig med att göra höpåsar till både Hera och den hästen och sedan började jag mocka ur hela Heras halmbädd. Det tog en liten stund, och sedan hjälpes jag och mamma åt att skura rent boxen, då Hera hade skitat ner den väldigt mycket...

Efter det så fyllde vi boxen med torv i stället, då det är så mycket mer lättmockat. När vi var klara med det så ställde både jag och mamma oss och mockade Heras hage istället! Pust, en tung dag, men det behövdes verkligen göras!

Pysslade förstås med min fina lilla Hera också. :)

Ikväll så blir det mys med familjen i tevesoffan! Det ser jag fram emot. Men först ska vi äta en god påskmiddag. Hoppas att er dag varit bra!


Nog behövdes det mockas alltid...


Mamma som kämpar på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0