Söndag

Red Hera i ridskolans ridhus idag med, då de förberedde för tävlingarna som är i morgon i Ridcentrat. Hera var jättespänd, antagligen för att hon vilade helt igår och var i ett någorlunda nytt ridhus, som är mindre än det andra och då blir man mer påverkad av de andra ryttarna. Så hon dummade sig lite i början men skötte sig sen fint, även om det kändes som att rida på en tickande bomb...

Som jag sagt tidigare, ser verkligen fram mot fösta träningen som är på onsdag (!). Mockade åt Saga idag också, som jag tar hand om under helgen och på onsdag. Imorgon så kommer de ringa från jobbet ifall någon blir sjuk. Suck, jag hatar att inte veta om jag ska jobba eller inte! Är inte det roligaste att bli väckt klockan 6 på morgonen av att de ringer från jobbet, samtidigt som jag givetvis vill ha de extra pengarna jag får av att jobba en röd dag.

Så i vilket fall så borde jag nog gå och lägga mig nu. Linnea har varit här och filmmyst med mig, vilket var jättemysigt! :) Hon gick precis till bussen, så dags för mig att sussa, hur nu det ska gå. Har verkligen vänt på dygnet under helgen. Haha, nu ska jag sluta snacka skit. Ha det så bra!


Snel hest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0