Tisdag

Idag red jag Hera i ridhuset. Efter att ha värmt upp henne i alla gångarter så red jag henne utan stigbyglar och jobbade med att hitta en jämn och fin takt och en bra ställning på volt. Hera kändes verkligen fin idag! Hon kändes mycket starkare i alla gångarter och var väldigt avslappnad och fin!

Efteråt skrittade av utomhus runt anläggningen. Väl i stallet så fick Hera en ordenlig dusch! Hon var jättedammig, då hon envisas med att rulla ordentligt på båda sidorna varje dag, i hagen. ;) Hera tycker om att bli duschad så hon stod bara och njöt.

Imorgon ska vi träna för Hannah igen! Förhoppningsvis så kan mamma komma och filma och kanske ta lite bilder. :)


Kommentarer
Postat av: Sigrid

Kul att hon känns så fin!

2010-04-21 @ 10:05:34
URL: http://sosigog.blogg.se/
Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Rösta gärna på mig som Månades ekipage hos showjumper.blogg.se! Linnea Brandt & Palmyra, länk till inlägget finns i min blogg :) Tack på förhand!

2010-04-21 @ 11:38:41
URL: http://linneabrandt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0