Dagen

Blev en väldigt lång kväll igår så var otroligt trött när jag vaknade i morse. Väl i stallet så blev det vädligt mycket mockning, då hon har halmbädd och hade rivit upp bädden... Längtar tills torven slutar frysa, då blir det minsann till att mocka ur hela halmbädden och lägga in torv i stället.

Vilodag blev det för Hera idag med, vilket jag tror att hon var ganska nöjd med. Är ju riktigt busväder ute! Ryktade henne extra länge och tvättade svansen. Hade givetvis en lång "kli-stund" också. ;)

Var ner till ridhuset en snabbis för att jag skulle prata med Josefin om en sak. Där träffade jag min "ex-ponny" Spring Time! Var bara tvungen att gå fram och pussa lite på henne. Kände hur mycket jag saknar henne ibland.. Söta lilla ponny.



Spring Time






Kommentarer
Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

Himla söt ponny! Kanske har du en fallenhet för bruna pållar med bläs? Ser ett visst samband ;D

2010-02-20 @ 22:59:41
URL: http://jennystoa.blogg.se/
Postat av: Tajna

Åhh, söta lilla Spring Time! <3

2010-02-21 @ 11:23:39
Postat av: Agnes

lilla Springie! :D

2010-02-28 @ 09:01:11
URL: http://ssenga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0