Det jag shoppade...

Blev faktiskt inte så mycket shoppande som planerat, då jag inte kunde hitta ett träns som var i rätt färg mm (och ett acceptabelt pris!) och så hade de inte så stort utbud på täcken som jag också hade tänkt titta på. Men det blev lite kul i alla fall. Är mycket nöjd med mina inköp! :)


Ett pannband blev det, ett i kristall, alltså inte i vitt eller guld som på bilden ovan, utan ett mellanting av dessa.


Hera ville inte alls leka fotomodell idag. Hon tyckte att jag skulle släppa in henne i boxen och ge henne mat istället.. ;)

Blev två tröjor till mig av märket Gersemi. Mycket bekväma och snygga!

Den här har en, som ni ser, hög krage som går att knäppa upp...


..och så en superskön polotröja.

Hittade äntligen en snygg förbygel i rätt färg!


Blev en CWD förbygel, med martingal! Den är jag riktigt glad över :)



Blev också ett par handskar från Jacson med softshell på hadryggen vilket gör att de är både vind- och vattentäta! Var väldigt bekväma också!




Kommentarer
Postat av: Tajna

Otroligt fina saker du köpte!

2010-03-01 @ 09:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0