Fredag

Jätteskönt med fredag tycker jag! Inte okej, väder ute dock, är ett riktigt snöoväder på gång här... Så jag och Hera-pera höll oss bara i ridhuset idag. Hon kändes kanonfin faktiskt! Fick riktigt fint stöd i båda tyglarna många gånger. Men, hon har kommit på att hon kan sticka ut tungan när det blir lite jobbigt :S. Men om jag knackar på med skänkeln så tar hon oftast tag i bettet igen och går finfint.

Travade inte så jättelänge idag, kändes dumt att göra det nu när hon gick så fint. Men skrittade en hel del, skrittar i och för sig alltid fram och av länge för att jag tycker att det är väldigt viktigt att göra. Går då bredvid, med henne så att jag också ska bli varm och hon får vila sin rygg lite.

Hann putsa sadeln en snabbis också, innan jag åkte hem igen.

Vi hörs!




Kommentarer
Postat av: Sigrid

Jaa, projektarbetet är riktigt kul! Lars var trevlig, kan tänka mig att han är en bra föreläsare också.

2010-02-19 @ 12:49:44
URL: http://sosigog.blogg.se/
Postat av: Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Ååh, vad fin bild!! :)

2010-02-19 @ 15:21:04
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0