Fredag

Idag så jobbade mamma hemma, så jag fick lite sovmorgon vilket var väldigt skönt! Så jag var i stallet före lunch och mockade innan jag red Hera. Skrittade henne ute mest idag och hon var jättesnäll och lugn hela tiden. Red en liten stund i ridhuset också och hon var lika lugn och snäll där inne, även om hästarna som var där inne väsnades ganska mycket och hon går inte på något lugnande alls och har skrittats i två veckor nu! Så fin.

Ikväll blir det en lugn hemma kväll med familjen. Mys i soffan med lite snacks känns helt rätt just nu. Imorgon så har jag morgonfodring så då ska jag upp i tid igen, så blir inte jättesent ikväll.

Ha en mysig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0