Inhandlat...

Efter att ha varit i stallet en vända till och tagit in hästarna, eftersom jag hade intaget, så blev det en vända till Hööks! Idag igen! Idag så köpte jag ett par långa chaps, som Sigrid tipsat om. Skinn värmer ju så himla bra i det här kalla vädret, så tänkte att det vore skönt! De kändes väldigt sköna när jag provade dem också, samt prisvärda, något som jag tycker är jättebra, eftersom jag inte har haft långa chaps tidigare. Blir till att prova dem i morgon och se om de är lika sköna att rida i, som de verkar.


Ska prova dessa i morgon

Blev även ett par tåliga boots till Hera som hon kan ha i hagen. Vill inte att hon ska komma in med fler tramp på tassarna! ;)



Efter middagen så åkte jag, mamma och pappa till ÖB och inhandlade lite nya hinkar till Hera också! De har prisvärda grejer där. :P Så nu borde vi klara oss ett tag! Haha. Till Göteborg Horse Show i alla fall....

Kommentarer
Postat av: alandsbaten1

fin blogg!

2010-02-10 @ 21:07:07
URL: http://johannasriddagbok.blogg.se/
Postat av: Tajna

Jättesnygga chaps!

2010-02-11 @ 09:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0