Söndag

Gårdagen med vännerna blev väldigt lyckad och det blev en ganska sen kväll. Så jag har varit ganska seg hela dagen om man säger så. Pysslade i alla fall väldigt mycket med Hera idag. Förutom en lång rykt och "kli-stund" så tvättade jag benen och svansen på henne .

Hjälpte min vän Josefin idag också med att filma hennes ritt, då det var programridning idag. Hon hade väldigt bråttom efteråt, så jag tog in hästarna åt henne också för att hon hade intaget. Så jag tillbringade en stund i stallet idag.

Efter stallet så åkte jag och jobbade. Nu sitter jag i myskläder och tittar på några avsnitt av Scrubs. Är riktigt trött, så det är skönt att kunna ta det lugnt.

Ha en bra kväll!


Bara promenader med Hera under helgen. Men imorgon blir det trav igen :)

Kommentarer
Postat av: Warnmark -Vinn strumpor från Equiline -bloggen för dig & din häst

Sv; Okej, för det va riktigt snyggt :D

2010-02-14 @ 20:25:09
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: N

Fin blogg, haft en bra helg? :)

2010-02-15 @ 07:30:10
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0