Stallet för andra gången

Jag och mamma åkte till stallet igen för att titta till Hera och att vattnet var igång som det skulle. Jag mockade också en gång till och så skottade mamma och jag i hagen, så att Hera ska slippa pulsa i djupsnö, vilket inte är bra för benet. Pussade givetvis lite på henne också och tog av benlidorna som hon har haft under dagen.

Imorgon så kommer hovslagaren och skor henne.

Nu blir det OS-tittande förstås, innan jag går och lägger mig. Är fortfarande väldigt förkyld, vilket gör mig väldigt trött, så det blir en tidig kväll.

Kram


Nu behöver det inte komma mer snö tycker jag ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

sv: ja precis! min första medryttarponny hette Justinus och min nuvarande foderhäst heter Justus! Visst fallaer man för samma slags hästar om och om igen :p

2010-02-22 @ 21:01:55
URL: http://jennystoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0