Tisdag

Försov mig lite i morse så jag fick ganska bråttom till stallet och även när jag väl var i stallet så fick jag lägga på några kol.. Men som tur var så var Josefin i stallet och hade redan gett alla hästar morgon-höet. Så där sparade jag lite tid. Hon fick mig att skynda på lite till också, så att vi kunde rida tillsammans, så det var verkligen bra! Jag är ju inte precis morgonpigg och är därför väldigt seg på mornarna. Inte alls som min vän Sigrid som också står i samma stall, men hon har bra inverkan på mig på det sättet. ;)

Igår så var Hera utan strykkappor i hagen och hon lyckades givetvis trampa på sig själv då med broddarna. givetvis på det skadade benet... Men blev bara ett ytligt sår som jag kylde och tvättade ordentligt igår. Idag så var det dock lite svullet så jag skrittade bara för att få bort svullnaden. Mycket rikigt så var svullnaden borta när vi ridit klart. Men lite tråkigt för lilla Hera att bara skritta idag igen. :( Men imorgon så! ;)

Idag ska jag träffa min vän Stina igen och hennes häst Pax. Ska prova att lägga på svanskappan på honom idag. Det blir spännande det ;).

Hörs!


Kommentarer
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R G

ajaj broddar kan skada mer än göra nytta ''/ hoppa det inte var ngt allvarligt iaf (:

2010-02-09 @ 09:56:31
URL: http://s94356.blogg.se/
Postat av: juse

Usch inte kul :S

söt häst :)

2010-02-09 @ 13:10:15
URL: http://thiscan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0