Tisdag

Blev inte stallet på morgonen idag, för att jag hade tandläkartid kl. 8.00 i morse. Runt tio-elva- tiden först begav jag mig till stallet. Började med att rida Hera, så att vi kunde vara klara vid lunch. Hon gick jättefint idag med, kanske inte riktigt lika mjuk i kroppen (kan ju bero på träningsvärk) men det släppte i slutet tycker jag! Hon var allmänt pigg och glad.

Fixade mockning och övrigt efter att jag ridit och släppt ut Hera i hagen igen. Passade på att såga ner lite grenar som Hera fick i hagen vilken hon verkligen tyckte om, hon struntade helt i lunch-höt och började gnaga på grenarna istället. ;)


En glad och nyfiken liten Hera :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0