Tisdag

Idag fick jag lite sovmorgon och det var verkligen skönt! Steg ändå upp vid sju och åkte direkt till stallet. Visste att det skulle vara träningar i ridhuset nästan hela dagen så tyckte att det var skönt att rida innan det. Hera kändes väldigt lugn idag med, är riktigt förvånad över hur lugn hon var med tanke på att hon bara skrittats de senaste två veckorna. Hennes ben ser i alla fall jättefint ut nu och jag kan nog börja trava henne om någon dag, om det fortsätter att se så fint ut. Skrittade i 45 minuter.

Eftersom jag hade bilen idag så hade jag ingen brådska hem, utan kunde ta god tid på mig att putsa sadeln och sadelgjorden. Hade även en extra lång mysstund med Hera. :) 


Bild från igångsättning 2008.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0