Torsdag

I morse så var jag i stallet tidigt. Var riktigt kallt ute, men mina långa chaps värmde bra! Red Hera i ridhuset och hon skötte sig jättebra. Tror dock att det kliade i örat på henne eller något, för i slutet så kunde hon inte sluta ruska på huvudet. Jag hoppade då av och kliade henne lite och då såg hon mycket nöjdare ut. :) Haha, min knäppa lilla häst.

Pysslade med henne efteråt, men sedan fick jag skynda mig hem för att pappa skulle ha bilen. Har nu duschat och tagit på mysiga kläder. Blir nog till att kura i soffan idag, är så himla förkyld.. Inte roligt alls. Inte minst för att man blir så rastlös efter ett tag. Men men, något ska man väl kunna hitta på i alla fall.

Vi hörs!


Heras favorit-pose är att titta upp på himlen.. :)

 

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Gullfian!

2010-02-18 @ 16:39:56
URL: http://sosigog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0