Torsdag

Har ganska nyligen kommit hem från stallet. Red Hera bara i ridhuset idag, då det var jätteruggigt väder ute. Både blåser och snöar! Red henne i lite drygt 40 minuter och hon var verkligen jättelugn hela tiden. Duktiga Hera.

Vid lunch kommer min kompis Stina och hämtar upp mig. Vi ska åka till hennes häst Pax och fota lite och lite annat skoj. ;) Ska verkligen bli jättekul att träffa dem igen, var alldeles för länge sedan! Hoppas att vädret blir lite bättre tills dess, så att vi kan få till lite fina bilder också.

 

Nu ska jag nog lägga mig och sova lite, så att jag är lite piggare när Stina kommer!

Hörs!

Några av bilderna jag tog sist vi sågs:

 





Kommentarer
Postat av: Anna-Klara

Hejsan! Är det en Wellington eller JW Charles Owen hjälm du har? Är det en CO Wellington tänkte jag fråga dig hur de är i storlek, stor, liten eller normal? :)

2010-02-04 @ 16:10:18
URL: http://hallingstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0