Film från idag

Det här är alltså ett kort klipp från dagens ridning. Det är alltså sju månader sedan vi båda var igång, so be nice ;).

Jag ser på filmen att jag måste tillbaka med skänkeln och sitta längre fram i sadeln. Jag ska även "rulla fram" mitt bäcken något. Kortare tyglar (får man skylla på att det var pälsglans på handskarna?? ;), och så kan jag ha mer tryck i henne. Det blir väl lätt så att man rider så försiktigt efter en skada. Men det skadar ju faktiskt inte för dem att trava på lite bättre. Snarare tvärtom. Kan väl också bero lite på vad det är för skada de har haft i och för sig.


Är någon annan i ridhuset som smackar och pratar om ni undrar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0