Fredag 1/1-10

Oj vad roligt jag hade igår! Blev en lång kväll! Därför var jag lite smått seg i morse och kom iväg lite sent till stallet. När jag kom dit så var det ganska många i ridhuset och Hera skulle behöva vila någon dag i veckan så hon fick göra det idag.. Fast det kändes lite tråkigt att inte få rida, det är ju så himla roligt nu!

Men istället så pysslade jag om Hera lite extra. Tvättade "tassarna", lindade benen och tvättade svansen plus det vanliga pysslet. Det tyckte hon var skönt, men hon hade nog också velat komma ut och trava lite, precis som jag ;)

Ikväll blir det till att ta det lugnt och mysa med familjen. Är ganska trött efter igår och ska upp i tid till stallet i morgon bitti tänkte jag. Mamma kanske kommer sen och filmar oss när vi rider! :D Ska bli roligt att se. Får se om jag kan lägga upp den här sen.

Hoppas att ni haft ett bra nyår och att resten av året blir bra! :)


Blev en mysdag för Hera med.

Kommentarer
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R G

ja idag är man ju inte den piggaste xD

2010-01-01 @ 17:28:25
URL: http://s94356.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0