Fredag!

Idag är det fredag alltså. Den bästa dagen på hela veckan om ni frågar mig! Var i stallet på morgonen och pysslade med de vanliga stallsysslorna samt skrittade Hera i ridhuset i 40 minuter. Jag såg ut som en liten michelingubbe på henne idag då jag hade måånga lager med kläder eftersom det var dryga -10 grader ute.

 

Tyckte i alla fall att Heras ben såg ganska fint ut idag, men det känns skönt att Marie kommer och tittar på henne i morgon eller på söndag. Jag blir inte klok på det där med att känna på benet varje dag och sedan besluta vad jag ska göra med henne, om jag törs trava eller inte osv. Blir så rädd att jag tar fel beslut.

 

Hon gick lugnt och fint hela tiden i alla fall, utan lugnande. Efter ritten så pysslade jag om henne ordentligt samt snyggade till manen på henne. Ska ringa veterinären idag och bestämma en exakt tid. Hoppas hon kan i morgon.

Nu tror jag minsann att jag kryper ner i sängen igen ;).

 

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0