Fredag

Idag så harvade de ridhuset på morgonen så jag red lite senare än vanligt. Då träffade jag min tränare Hannah i ridhuset, som hade träning för någon annan. Jätteroligt att träffa henne igen! Passade på att fråga henne om vad vi gjorde för träningar för att "bota" min sits och hon kom minsann ihåg vad vi gjorde. Förutom att jag red mycket utan stigbyglar så fick jag också i skritt hela tiden känna efter att jag kände båda sittbenen och se till att ha henne framför mig... Är lite svårt att förklara exakt hur övningen gick till. Men ungefär så.

Hera kändes väldigt fin idag! De hade hoppning i ridhuset så hon var väldigt pigg och glad och försökte fatta galopp med mig X antal gånger... Hon småbusade lite också, när de andra hoppade, men det är sånt hon får vänja sig vid att de gör. Det var inga stora skutt hon tog så det var aldrig någon fara. Bara att korrigera henne och rida vidare.

Nu ska jag och pappa åka iväg till gymmet! Behövs! Känner mig mycket fräschare och piggare idag, så det ska nog gå bra :)

Blir nog hemma-mys ikväll :).


Kommentarer
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R G

Hej ! jag funderar på att ha en frågestund i min blogg , så jag undrar om det finns ngt intresse ? (:

2010-01-08 @ 16:07:28
URL: http://s94356.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0